GRYYYYYMT!!!

Grymme kvällen igår ju!  :D:D Hardcore Superstar behöver jag säga mer??

Galet skojj var det konstigt va folk ska puttas dock :S Fast jag puttades la kanske lika mycket jag misstänker jag :P... yeah yeah dem lirade ju bara bra låtar och fick till med in Here comes that sick bitch again! Helt klart en höjdare!

Vaknade dock upp i morse med en märklig känsla av rastlöshet i magen vet inte riktigt vad det beror på men men tog mig hem ifrån vgd ganska tidigt iaf åkte vid typ elva eller nånting :D gött som satan!

Ikväll är det glögg kväll med Fille, Filles hemmagjorda glögg :O. Så om jag inte syns eller hörs överhuvudtaget nästa vecka så ring ambulans för helvete! ;)

Jag undrar om det är socialt accepterat att hälla upp en virre nu?? hmm kanske en liten bara ;)

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback