Krig mot antipiratbyrån!!!!

Jag anser att Antipiratbyrån gick för långt när dem gav sig på TPB men när dem nu börjar gå på ISP's har demverkligen passerat en gräns jag inte trodde fanns, som om inte det vore nog så har STIM och skivbolagen i övrigt fått storhetsvansinne då dem tänker stämma teaterföreställningar på pengar för att de inte tycker att dem betalar tillräckligt med pengar för föreställningar och detta trots att dem betalar en summa per föreställning... vet inte exakta summan men över 600 spänn per feställning räcker tydligen inte för att STIM och Universial ska vara nöjda! Jag säger att någon borde starta en kampanj(Jag har tyvärr inte resurser, kunskap eller kontakter för ett sådant endamål!) för att uppmana alla internet användare som får sin bandbredd från piratfientliga ISP's att säga upp sina abonnemang.... mig veterligen är Telenor Norge de enda som verkligen har stått upp för användarnas rätt till integritet så jag säger Ge fan i allt vad internet heter och få så många ISP's att gå i konkurs så får vi se vad staten säger när dem själva inte kan komma åt internet.... vet för visso inte vilken ISP de använder men inte fan kan dem stå för hela omsättningen!!! Sätt press på politikerna och se till så att vi får behålla vår integritet och yttrandefrihet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback