Re-activation

Se goddag då!

Juletider och även dags att ta tag i bloggandet ige.... kan vara trevligt att ha nått att göra då och då :D
har tidigare idag handlat klart julklapparna för i år, även slått in dem. Men sitter nu och velar över hur jag ska göra med Oskars julklapp.. hans ka få en flodhäst som sitter i en trampebåt och sjunger och trampar och lämnar även ett litet spår av skum efter sig... men dilemmat ligger i att jag inte hittat någon present till Alicia och visst jag tror inte att dem blir särskilt avundsjuka på varandra eller ens fattar varför dem får presenter. Det är föräldrarna jag oroar mig för.... Då Alicias mor(Linda) är den mest julklappsgalna 36 åringen jag känner! Vet förvisso vad jag kan köpa och vart jag kan köpa den men eftersom jag jobbar imorgon så kan det bli svårt att hinna med det... jaja får se.... Inte fan blir man väl förgammal för badleksaker??? :P dem är ju dem bästa!
Morsans present är åtminstonde deligerad till Far så slipper bry mig om den.... (hoppas jag)


Sitter och glor lite på Jag ska bli stjärna.... det är rätt sjukt med tanke på att det inte är barnen själva som vill utan deras föräldrar! Men så kommer dem ifs antagligen att bli kända, rika och odrägliga med så förmodligen så kommer dem tacka sina föräldrar senare!!


blääääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback