Helgen här och första ölen med den!

Ja nu sitter jag här och väntar på min skjuts som ska ta mig ner till sk-ryd för en förfest hos nån som jag inte kommer ihåg vad han heter... sedan blir det vidare in mor stan och det rockas för fulla muggar på Saragon idag.... För övrigt har jag inte gjort så mycekt idag sovit och spelat cs kommit på att wiiet inte funkade... fixade så att det funkar märkte att den inte längre vill läsa mina brända skivor tänkt att jag kanske måste uppdatera chippet men har inte kommit så långt ännu tar det imon tror jag.... ska jobba söndag natt med så detta blir en lång vecka med hela 5 nätter! blir väl så där kul men men så är det... pengar om inte annat... eller rättare sagt 2 veckor ledigt vid jul!

Hopp fick jag reda på att det inte blev nån för fest i sk-ryd så måste ta mig ända in till jönköping och till niklas ist! men det fixar sig

"För ingen är så glad som jag, Hyran är betald idag, och jag har lite pengar kvar yeah yeah yeah yeahea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback