En helt vanlig dag på Masmästaregatan, och lite i huvudet på Johan Christoffersson

Eller ja helt vanlig och helt vanlig just idag var lite anorlunda.... först och främst sov jag hur tungt som helst ändå till farsan kom in och simulerade Jordbävning och skrek att maten var klar! Så han av nån anledning inte sova färdigt... Sen till råga på allt vaknade jag ovanligt sent också inte fören klockan kvart i fem! Men sen har det var det samma. Käkade och satt vid datorn, har laddat upp över 300 bilder på BDB idag vilket kan tänkas vara mycket men men... så är det när man är för lat för att göra det på löpande band! Ska iaf åka och jobba idag.. förhoppningsvis blir det lugnt men det känns lite som att jag kommer ha ställ i 2 maskiner och 2 kanalbyten att göra när jag kommer dit! :S Men vi hoppas på att det inte blir så!
har precis tittat på Toy Story med så här ett decennie efter är den fortfarande hyffsat bra :P och Heroes är ju grymt nästan jämt! Dock kom det inte nått Prison Break avsnitt denna veckan vilket är lite av en besvikelse men får väl anta att dom har en anledning, hoppas den är bra! ;)

För övrigt tycker jag livet flyter på just nu måste nästan åka snart funderar på att köpa tidningen och lite sånt innan jag drar och jobbar :P alltid gött med nått att läsa för låna de andras får man ju inte :P Dock behöver jag itne tänka på mat idag vilket är nice då jag beställde korvstroganof från jobbet det får vi hoppas smakar bra! Det brukar ju göra det!

Är det nån som dessutom vet nån som kanske vet nån som vet nån eller om det finns nån som bara vet nån som vet en lägenhet som finns ledig till uthyres så lämna en kommentar eller nått självklart förutsätter jag att man lämnar en kommentar om man läser detta iaf :P så ja ha det gött folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback