Blir ingen rubrik på detta inlägg

Ja... kom precis hem från Jenny har kollat på film och käkat nudlar... vilket var gott och kul! Såg Björn Bröder, Soul plane och Rebound... Har dess för innan hunnit med att jobba fram till klockan ett, sms-bråkat med Kattis (vilket jag inte kommer sluta med fören jag får tillbaka min telefon, mina pengar och jobbets radiolurar) och även hunnit titta på halva Passion of Crist, vilket verkligen är en hemsk film! Satan va han måste känna vrede! Men det syns inte.... Jag menar jag känner sånn ofantlig vrede och hat mot Kattis bara för att hon håller på att sabba sitt egna liv utan att förstå det, och utan att fatta vem som är hennes riktiga vänner.... men fatta vad han måste känna för att alla andra sabbar hans liv :P vilket dem nu inte gör för han offrar sig för mänskligheten jag vet allt det där så och nu kom vi in på religon vilket man ska hålla sig borta från om man inte vill göra nån illa så vi lämnar det där!

Kvällen och helgen har varit nice i det stora hela sett... nu tänkte jag gå och lägga mig så att jag inte sover allt för länge imon måste hinna med en del saker! Ha det nice! Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback