Måndag, tvåskift!

Ja idag var det då Måndag och ajg ska gå ner på 2 skift :S vilket känns surt både pengamässigt och det faktum att jag trivs bättre med att jobba natt!! Men men det är bara en månad sen kan jag hälsa hej då till Uppåkra för evigt! Om inte annat VÄLDIGT lång tid framöver :P Nu får man ju lite mer tid över ändå hinner med lite ärenden på dagen osv... Jobbar man natt sover man bort hela dagen och när man vaknar känns det inte som att man orkar utföra nånting iaf :P nu har jag iaf varannan vecka med större delen av dygnet vaken... dvs den veckan man jobbar förmiddag... inte för att det kommer bli mindre vaken tid när man jobbar eftermiddag men då ligger den vakna tiden mer in mot natten om man säger....

För övrigt har jag klippt mig idag... blev hyffsat bra faktiskt måste raka mig med så ser det nog bra ut sen :D

Annars har helgen varit som normalt halloweenfest som jag skrev om i lördags sen var det krogen i Lördags Zaragon var vi på.... kanske lägger upp bilder på BDB eller facebook därifrån senare tillsammans med min nyfriserade skalle! I vilket fall som helst kändes det inte som att det var nån lyckad kväll i lördags fredagen tog väl mer eller mindre lusten ur oss allihopa dock hjälper det ju inte när man är med folk som kommenterar att det är tråkigt hela tiden så ja det blev väl så där.... men men bättre än att sitta hemma... Niklas började få tillbaka suget lagom tills det var dags att gå! Vilket inte är allt för ovanligt ifs suget är nästan jämt som störst precis då och det är då man har roligast! men men så är det... Näst nästa helg kommer det hem en ny muckad emil och då kan jag lova att det blir festa av! Var med då säger jag till alla som läser... vilket i stortsett inkluderar.... mig :P men ändå var med då!


Nu ska jag leta lite mat ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag läser också :P haha

Postat av: Sandra

Jag läser också :P haha

2008-11-03 @ 21:04:28
URL: http://sandtherockstar.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag läser faktiskt också ^^

2008-11-03 @ 21:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback