Lördag, Allhelgonadagen, Dagen efter

Yes då var det dags att summera gårdagen! Det var minst sagt kul igår faktiskt! Vore synd att säga annat, vet dock inte om det berodde på mängden alkohol jag fick i mig innan vi kom iväg till själva festen eller om det var kul men tiden gick fort iaf och jag lyckades ragga upp Niklas som sov här :P och ja säga vad man vill men... Känns väl inte riktigt som han hade sin mest lyckade kväll med det ena efter det andra :P men kul hade han! 

Ja det togs ju en del bilder med.... inte så många som man kanske tyckte att det borde ha gjorts men i vilket fall så ligger dessa ute på BDB! Ikväll blir det kanske Zaragon, eller får nästan säga förhoppningsvis Zaragon! See Ya!Halloween fest den 30/10

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad roligt att du tycker att halloweenfesten var kul :D Det tycker jag med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback