Helvetes Söndag

Hata Söndagar långsamare dagar finns inte och samtidigt som man vill att de ska försvinna så vill man inte ha Måndag! Söndagar är helt enkelt påhittade enbart för att förvirra stackars människor som tycker deras jobb suger! Egentligen vore det bästa att sova hela söndagarna! Jag ska nog börja med att vara vaken hela lördagen och hela söndagen och gå och lägga mig tidigare ist... på så vis lurar man ju sig själv och Söndagen borde inte märkas av.... 

I fredags var jag och förfestade hos Rickard men då det slocknade redan vid nio tiden så får jag väl ändå säga att för min del var även festen hos Rickard... Spydde ner han matta som nu mera befinner sig hos mig och skall tvättas.... Och det var inte mitt fel att spsyan hamnade på den jag hade förståndigt lagt mig på toaletten för att undvika sådanna olyckor men ja... jag blev släpad där ifrån ut på balkongen för att sedan hamna i sängen... vaknade runt 12 och gick då hem och la mig :P 

Annars tycker jag att det är förbannat kallt här och att jag inte har nånting att göra!!! skulle gärna titta på nån film men kan inte komma på en enda som jag är sugen att titta på :S men men.. Får se vad jag hittar för någonting...

Jobba förmiddag denna veckan som kommer känns fantastiskt ointressant! Gå up vid halv fem och lägga sig tidigt är absolut det värsta jag vet!!! Men men det ska nog lösa sig Hej Hopp!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med dig. Söndagar är helt värdelösa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback