Jobb, Lost+Heroes

Har gått ett tag nu sedan senaste uppdateringen... Svårt att komma ihåg att skriva:P De senaste veckorna har mitt liv sett ut ungefär så här Sova, Jobb, Heroes, Sova när jag nu tittat ikapp mig på heroes finns det massvis med tid över jag menar jag tittade på 26 heroes avsnitt på 5 dar så när jag inte hade något att göra bestämmde jag mig för att titta om alla lost avsnitt :P är på säsong 2 avsnitt 9 nu =) måste säga att Lost måste vara en av de bästa serierna som gjorts rent produktivt menat.. Så väl filmat och väl producerat många rätt okända skådespelare men ingen som inte vet hur man gör (förutom han som spelar Walt då, men han är ju 10 år så det är kankse av förståeliga skäl) Alla kamera vinklar är så väl genomtänkta så det finns inte :S det är likadant med Heroes också väldigt väl producerat, men dock är ju i stort sett alla skådespelare i den serien kända sedan tidigare :D Men ack så bra den är :P Ska strax se avsnitt 5 på andra säsongen av heroes som visade i måndags i USA... Undrar jag vad som händer :) kommer faktiskt knappt ihåg förra avsnittet... Förövrigt kom jag nyss hem efter ett 14.5 timmars arbetspass känns lagom seg :P men får inte lägga mig än då jag är ledig denna natten och det blir så segt att sitta uppe hela natten när alla andra sover så bättre att vara as trött och lägga sig tidigt :D

Men Men Se ya Later.... PS läs Min polares resedagbok sök efter Maddeluttan_6 på www.resedagboken.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback