Sol och moln i en härlig sympios!

Hmm underbar fredag som det är och fint väder med och ändå så komme molnen så fort jag går ut och försöker sola lite grand :S Jag som aldrig solar annars kunde väl få ligga i solen mer än 10 minuter innan molnen kastar sig över mig?? Nej då... och till råga på allt så fort jag klev innan för altan dörren, kom solen tillbaka ^^... så nu väntar jag på att Snowrollers ska bli färdig upp packad så att jag kan kolla på den medans ni andra får ha det skönt ute i solen =) det blir som en liten insats för mänskligheten skulle man kunna säga :)...

Har för avsikt att lägga ett besök hos den lokala ica handlaren idag för inköp av bröd! därefter blir det toast med löfbiff och hamburgare i.. (rester från veckan)... och där efter blir det nog sova... jobbar ju imorgon tyvärr :S alltid lika tråkigt! men men.... Pengar är ju pengar :D och det är nog något av det viktigaste i världen... (nästan) iaf som det ser ut just nu... även om det inte borde vara så viktigt med pengar, men hur ska man överleva utan massor av pengar??? Man säger att pengar inte gör en lyckligare.. men hur tänker dem?? menar dem att det är kul att bli tvungen att ligga på gatan och tigga ihop till en bröd skiva? är det kul att aldrig kunna känna sig ren att kosta samhället en jä*** massa pengar?? Och inte får man sig särskilt stor vänskapskrets heller... och för mig är det väl det som är lycka att kunna ha kul, att trivas som man är och att ha vänner! men de som myntade uttrycket kände nog itne riktigt som jag antar jag! Och tack vare att världen ser ut som den gör så kan man idag köpa ALLT med pengar! även kärlek går att köpa! inte äkta kärlek men dock kärlek! yeah yeah ska väl ta coh göra nånting av dagen nu!! inte många dagar kvar i ledighetens fana!

So Long....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback