"Semestern" slut och nytt jobb :D

Ja då var den så kallade semestern slut... tog mig förmånen att sluta på mitt sommarjobb några veckor innan jag började på mitt sprillans nya skit jobb :D så nu när friden är slut vet jag itne  hur det blir med bloggen... inte helt omöjligt att den faller i glömska igen!!! men har bestämt att det är ganska skojj att sitta och skriva en rad ibland :D så får försöka ha minnet med mig :P...

Det fungerar bra på jobbet har åkt med på dag turen som går ner till hässleholm i tre dagar nu och är nu ledig framtill i kväll.. (torsdag kväll) då jag skall åka med en vända upp till Tumba/sthlm för att se hur det fungerar på det hållet... Misstänker att jag kommer trivas bättre med att jobba natt (då jag är lite av en natt människa) så får väl försöka fjäska till mig en sådann tur...  Men detta medför ju då att jag måste vara uppe ett tag till idag.. och jag har nu varit vaken i snart 19 timmar...  :P och jobbat i 11 utav dem... så börjar bli smått trött nu faktiskt :P men men sånt är det.... får ju vara ledig fredag lördag söndag istället :D och en ganska fet lön med för den delen :D...

har inget speciellt att skriva om i kväll :P mer än att Delux på P3 är för jädra skönt :D sönde första programmet efter sommar uppehållet idag :D och dom bjöd på Janne Smisk, Björne, Sexdagboken m.m. m.m. blir till att ratta in det varje onsdag framöver!!! hoppas alla er som läser med gör det :D

So Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback