Blommor, blogga och Schulman

Shit detta med bloggande :S tyckte att jag hade flytet inne ett tag när jag började :P men *baff* så var det borta.. kommer aldrig på nått att skriva längre :P men så precis nyss, någon minut sen bara, skrev en kompis att nu var det dags igen :P jaha... tänkte jag... då är det väl det då :D

Sitter just nu och bränner ut lite filmer som jag sedan ska gå upp och titta på med en polare. Undrar jag vilken det blir :P kommer inte ens ihåg vilka filmer jag la in på skivan nu när jag hade tänkt att rada upp dem :P otroligt vilket minne man har!

Dagen Efter:

Hann inte riktigt avsluta inlägget igår :P... Härligt ny dag, solen skiner och molnen är på väg :S men ikväll är det födelsedags fest för Hanna som gäller :P Får väl hoppas att det blir kul... vilket det säkert blir :D

hmm undrar om man ska köpa blommor :S är ju inte mycket för blommor annars... Förstår inte tjusningen med att få någonting som inom en vecka måste kastas... ok krukäxter klarar ju sig längre men snitt blommor är inte många som klarar längre än en vecka och en del klarar inte ens det... Antar att jag har fått nog med blommor i mina dar :P Morsan och Farsan hade ju blomster affär (för den som möjligen skulle läsa detta och inte veta om det ;P)

En annan fråga jag har är varför alla på senaste börjat blogga... det är ett bra sätt att nå ut med sina tankar och åsikter men ska man få massor med läsare måste man antingen ha en jäkla stor vänskapskrets eller också vara lika irriterande som Alex Schulman, han har ju inte mycket bakom pannbenet den :P men riktigt skön snubbe ändå :D hur orkar han bara med att sitta och dissa alla kändisar och dessutom själv bli kändis på att dissa sådanna som han själv =P Och dessutom utan att besitta fömågan att kunna försvara sig själv när folkhärens rop får komma fram :P de hade det på Äntligen Morgon förra veckan att folk fick ringa in och säga vad de tyckte om honom och allt han kunde säga tillbaka var "du är helt jävla dum i huvudet" :P så om jag nu skulle vara som honom hade jag hissat Carl Magnus Alexander Schulman för att han pallar med sig själv :D, själv tycker jag att han verkar vara en riktigt härlig lirare :D

yeah yeah jag ska försöka hålla denna bloggen lite mer uppdaterad nu i fortsättnigen... och så ska jag leta reda hur man raderar gammla inlägg så att detta känns som en ny start :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback