Åter igen dags för ett inlägg...

jaha nu har jag nog itne skriver på hur länge som helst men det blir så när man har dåligt minne.. men nu hade jag inget att göra så tänkte att jag kunde skriva en rad...

har haft nationellt prov i engelska nu.... alla tre delarna... fattar inte hur dom orkar göra ett sånt prov varje år och så himla på kostat... dom papperna man skriver på är hur tunna som helst och så har dom LIMMAT ihop dom ist för häftat... den limmade kanten är inte mer än en mm tjock!!! och ändå håller skiten ihop... fantastiskt.... men men tror det gått ganksa bra... är ju glad så länge jag får G i engelska...det är så jäkla surt... men ligger lite efter just nu men det får la ordna upp sig... snart......

Ikväll är det bio som hägrar Mission Impossible III... ska vara bättre än dom föregående och det hoppas jag verkligen att den är för annars är det inte värt att slänga pengar på.... nu ska jag visst äta också jaha.... vänta lite....

ätit!!! mmm flygande jacob det är inte fel det.... men men dags att dra nu iaf....

ha det

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, tack. Din med, såg du att jag hade varit inne på din? Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback