Yepp! måste ha en ögontilldragande rubrik!! :P

Ja går dagen var ju skojjig... blev att jag äkte till Svenarum och där fick vi hemlagad pizza... inte fel säger man då.. sen spelades det musik på piano och gitarr, medans en del satt och snackade där efter rundvandring i huset... och sen film... alla älskar allice hette den... hade för mig att jag sett den men det hade jag inte.. det var ganska bra faktiskt... sen låg jag och sov utan att nån märkte det... eller först trodde dom jag sov men sen på nått sätt så fick jag dom att tro att jag bara låg och blundade... eller ja filip var det väl mest som antog att det var så... haha men men så är det... så tillslut åkte vi fyra i baksätet hem... det var mysigt... haha trångt med... men mysigt!! ;P

så nu har jag precis varit och tränat... är skit trött eftersom jag var tvungen att tvinga mig upp klockan halv nio och kom inte i säng igår förens vid två.... jag behöver mer sömn än så!!! :P får lägga mig tidigt ikväll helt enkelt...


hur såg eran helg ut då??

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ägde dig på innebandyn! och jag lyckades att brotta ner dig i går... du låg och bad om nåd! vi ses.. kramkalas

2005-12-18 @ 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback