Vad ska man göra då??

Jaha ja... Idag har vi haft sk. Skyltsöndag/Jul Marknad/Julskyltning i Vaggeryd...

Visst är det mysigt att det håller på varje år men dom kan ju hitta på lite mer roligare saker att aktivera folket i Samhället med...

Förresten...Nån som sett Vaggeryds reklamen.. ja ni vet den där mesiga med lite bilder på en sjö och några små villor med massa boende utanför?? den med den där tråkiga musiken... japp det är den politikerna i Vaggeryd vissar för er för att tro att folk vill flytta hit... Bara så ni vet det så finns det mer i Vaggeryd men det är inte mycket... men dom slänger pengar på sånn skit... och skiter i att skolan(främst grundskolan) får spara in på matrial.. ja för Fenix där har dom alltid lite reserver att ge...

Sossarna bör lära sig hur man ska styra ett samhälle och ett land innan dom kommer till makten... ok jag kan med ge att dom säkert var bra på den tiden jag inte var så insatt... men nu när Göran Persson är statsminister kan vi lika gärna ge makten till första bästa uteliggare vi ser.... inte mycket har hänt sedan han kom dit... inte förens nu när dom inser att dom kanske kommer förlora valet... nu sker det ändringar ska jag säga... och ett av Sveriges värsta problem är ju arbetslösheten... vad fan har hänt med den under deras tid?


Så till kvällens största fråga vad fan gör man för att visa det man inte vågar... för att ta chansen och hur märker man att någon är intresserad av en?? jag fattar inte det.... det är ju skit jobbigt! men men ni som vet kan ju avlägga en kommentar! tack!

Kommentarer
Postat av: tanten

"för att visa,det man inte vågar"..jaadu, vad är det värsta som kan hända ? om du skulle ta mod och gå fram och säga..hej, vet du ,jag tycker du verkar intresant,skojjig,söt,vacker..eller vad du nu tänkas kan tycka.....Vad är det värsta som kan hända då?...
Jag lovar, alla uppskattar en "beundran" oavsett vem som ger den....Våga, du har inget att förlora...

2005-12-06 @ 17:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback