Teater.... aldrig mer

Idag har jag varit på teater och kommit underfund med att jag aldrig ska gå på nån teater igen... (iaf inte på mycket länge) Det var nog det mest meningslösa jag gjort... satt och sov!!! och teatern var precis lika dålig som filmen... vi såg den igår nämligen... fy f** men men vi var iaf där till slutet.. hehe folk började gå efter en halvtimme haha....

Det roliga var att busschaffisen som körde oss dit... sa till oss att ge skådisarna en chans innan vi rev salongen... och det gjorde vi, Ja vi rev ju förståss aldrig salongen men vi gav dom en chans.... Antar att busschaffisen visste att föreställningen var dålig... han kände ju skådisarna...

Det var föresten Flugornas Herre som vi kollade på för er som undrade.. och ni som tänkte gå och se den bör följa mitt råd... ta med er mp3 eller portabel dvd eller nått som kan sysselsätta er när ni tröttnat....

åsså skickade jag ett sms till "någon" och aa... fick ju som vnligt inget svar... varför ska det vara så svårt för tjejer?? iaf en del... om ni nu inte vill att man ska försöka lära känna er så kan ni la säga det då??

börjar bli lite irriterad faktiskt... inte lustigt att killar blir sura på er för att ni dissar dom när ni gör det på det sättet... ja undvik all kontakt överhuvudtaget.. tror det hjälper!!!! *NOT* men men så är väl verkligheten...

aja kanske skriver senare igen... ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback