Lucia???

satt här och tänkte lite för mig själv... så kom jag på det har ju inte skrivit nått om lucia som faktiskt var den senaste högtiden i vår kalla del av världen... Jo da jag tycker nog Lucia var mysigt.. var i Kyrkan och lyssnade på Hjortsjöskolans Luciatåg... dom sjunger otroligt bra måste jag säga...  eller ja... stjärngossarnas insats kan diskuteras men å andra sidan ska jag inte klaga... när jag stod där för två år sen kan jag ju säga att det lät bättre... dessutom var det ingen som ville sjunga solo så vi sjöng två och två detta året sjöng faktistk sjärnpojkarna solo i verserna!!!! inte dåligt måste jag säga... fast det gjorde ju jag med har jag fått höra efteråt... kompisar är snälla dom... jajjemen... skiter i att sjunga så står man dör och sjunger falskt inför en fullsatt kyrka med färäldrar, tur att det inte var när skolan var och kollade, mobbad man hade blivit!!!!! haha...

men snart är det jul också bara en vecka kvar exakt nu så sitter jag här... på julafton... kanske skriver jag en rad just nu i denna stund också... ska nog försöka emd det... klockan 11:28 den 24/12 ska jag skriva i denna blogg...


sen msåte jag nämna Son of a Plumber... han är nog grymmaste låtskrivaren genom tiderna... Per behöver ju bara kluddra ner lite ord, så blir det en hit sen... fantastiskt... Fast kan inte förstå vad Son of a Plumber projektet ska gå ut på... jag menar är det bara att han bytt namn så spelar la det ingen roll?? namnet gör ingen artist... så tänkte jag på Amy Diamond... undrar om hon skriver låtarna själv... har för mig att hon gör det... är det så så är det ju ganska otroligt det med... hon är 12 år och släppt ett album med låtar hon själv skrivit och tre av dom är redan sönder spelade på radion... i dagligt tal kallar vi sånna för Underbarn ;P men men


Nån som hört Turboneger än då?? dom är grymma så ni vet lyssna på dom är ni snälla... men försök lyssna på rätt låtar Get it On, Erection, Rendevouz whit anus, Fuck the world är dom bästa lyssna på dom först!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback