Katastrof...

Hmm ja... detta med katastrofen vad ska man säga om det?? Har regeringen misskött sig?
jag tycker det... varför kunde dom inte bara åka ner till den där cermonin?? visa lite medlidande... det är ju faktiskt en världsomtäckande händelse... och det var massor med svenskar som dog.. jag anser att även om den cermoni som regeringen nere i thailand annordnar inte är "liknande" den som de anhöriga åker på.. så tycker jag att det visar hur lite regeringen bryr sig om dom drabbade genom att helt avstå från att åka...

jag har aldrig tyckt om Göran Persson, vilket jag inte är sen att påpeka var det gäller politik... men detta sänker honom och hela hans parti till botten... tror itne att jag är ensam om det... även om nu moderaterna väljer att inte anklaga honom för något brott mot brottsbalken.... så måste han ju ha kunnat se till att allt gick rätt till och att allt skulle gå fortare än vad det gjorde... jag själv hoppas just nu på att det blir moderaterna som vinner nästa val.. men är alldeles för lite insatt i hur det ser ut för att kunna säga vad jag skall rösta på...

See ya later, Alegator



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback