Kärleken är att vara, eller att inte vara

Vad är det som bestämmer vem "folk" blir kära i? Visst det är inget man kan bestämma över, men hur troligt låter det att man helt plötsligt skulle upptäcka någon som funnits där hela tiden? Är det slumpen eller är det ödet?

Jag tror det är slumpen, tror inte så mycket på ödet, men där emot tror jag allt har en mening... men va f** är det för mening med att vara kär egentligen? Känslan av närvaro? det är inte omöjligt, men om det vore det enda kunde väl alla bara sätta sig i en hög och få känna lite närvaro..

Nä men skämt och sido, Bäst att tala om att det är inget riktigt inlägg... enbart nått jag hittade på för att få ett första inlägg...

Jag kommer lägga upp inlägg här så ofta jag kommer på nått att skriva om... troligen mest på helgerna ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback