Julklappslek

Nu har vi haft någon julklappslek

Den gick ut på att alla frog en lapp med en siffra på... sen lade vi julklappar som alla inhandlat för 100 kr... där av förklaringen till den julklapp jag berättade om i ett tidigare inlägg...

Pappa började starkt med ett 8 meters stål måttband... sen var det mamma som fick ett fint badlakan... och där efter kom martin som knyckte till sig den finaste julklappen en tempurkudde... Dags för erica... oj oj det tog tid för henne eftersom hon övervägde att sno en julklapp från någon av de som redan tagit en... men till slut valde hon att öppna en ny... och oj vad hon blev "glad" när hon fick Tvättsvampar och Vinylspray... haha hon blev sur som bara den... Sofie stog på tur och lyckades få en snurrbricka medd tillhörande skål... därpå var det jag... och jag hade redan riktat in på på Martins Tempurkudde... satsade och slängde mig över dit... bestämde att den var skön och knyckte den av honom... var på han fick öppna en ny... då tog han den far köpt innehållandes en temperatur mätare... mycket bra att ha speciellt när man redan har en likadan :P Linda valde det jag inhandlade med godis i Aladin och Toffifee... Mormor tog det sista som var Kinachack... sen var det roliga slut....

Slutsatsen är att jag kommer att sova otroligt gott med en tempur kudde i sängen.... och att det var ganska skojj när erica fick den sämsta julklappen... vilket inte var lustigt med hennes vanliga tur!!!! haha....

jaja men ha en Fortsatt trevlig Jul!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback