Julklapparna öppnade

Ja nu har vi ätit, mums det var gott... Skinka Köttbullar, ägg, prinskorv m.m sen efter det var det ju triss skrapning som är lite av en nyare tradition i familjen... det var dock endast mormor som vann på sin 25 riksdaler rikare blev hon... Därefter var det Kalle Anka på TV och ja som vanligt sov väl de flesta men en och annan tror jag var vaken... första året som jag faktiskt lyckas somna :P.. värst vad ålderströttheten slår in tidigt haha =D

Jaja efter Kalle Anka drack vi glögg och därefter var det dags för klapparna... haha ojoj läs mitt tidigare inlägg från imorse så får ni se vad jag fick... men vill lägga till att jag fick grå tofflor med tempursula som jag tydligen redan innan lyckats titta ut i min ovisshet :P och så fick jag pengar av Farmor och Mormor som vanligt, sånna klappar är alltid uppskattade!!!!!!! Inga tomtar i år men jag tycker att jag redan har för många tomtar så det blir perfekt att vi inte fick några  i år.. nu står det fika för dörren och sen ikväll en massa datorspelande i min nya Bonny arbetsstol med Verksam armstöd från IKEA... haha få in höjd och lutningsinställningarna för den ultimata spelupplevelsen :P

Hoppas ni alla fick vad ni önksat...


GOD JUL!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback