Jahaja....

Ja... nu är det så att jag itne har nånting att göra... vad gör man då???

Lyssnar på musik?? jo det har jag ju redan gjort... och det blev jag trött på nu...

Nej det här med att ha nått att göra är den allra jobbigaste biten på hela dagen.. vad gör man... inget... finns inget... jo om man gillar vara ute och gå så finns det saker att göra... träffa polare.. kan man göra men itne varje dag... eller?? det blir ju tråkigt det med till slut...

jaja... men får la dikta ihop en liten berättelse eller nått....

hmm..

Det var en gång en jätte stor gurka som hette Torsten. Torsten brukade leka med sin kompis Lilja Tomat, och dom hade alltid så skojj tillsammans.

En dag när dom lekte kom en stor gubbe förbi och började kittla dom. Det tyckte inte Lilja och Torsten om så därför splaschade Lilja Tomatsaft på gubben som blev mycket arg. Han spottade snus och grämde sig...


Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Emil

Väldigt fin historia du har skrivit..
kan knappt bärga mig att höra forsättnignen...

2005-12-07 @ 19:30:40
Postat av: nu e jag bög

Japp, är bög nu.. bögar mig här just nu

2005-12-07 @ 19:32:22
Postat av: snopen i gurkan

lilla lilla du
man har hört det förut men jag tro du ska skriva en historia bok
hehe

bättre historier än du kan ju ingen annan skriva

vi ses

2005-12-07 @ 22:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback