Fredag

Jaha fredag idag då... det är ju gott... ska snart kolla på Bandy.. Vaggeryds A-lag möter okänt lag... spännande!!!! Sen händer vad som hända vill... kanske åker hem till filip eller nått eller så blir det nått annat... ingen vet ännu...

Praktiserade sista dagen idag... inte fel ska ringa och kolla om dom har nått extrajobb på måndag tänkte jag... Dila Logistics AB hetter det... ganska roligt...det var ju inte tråkigt iaf... fick plocka till biltema i två veckor... sen fick jag en present idag med diverse roliga produkter bland annat Neutral Vit tvätt och en lika dan kartong för culörtvätt sen var det självklart Finish Powerballz i kartignen också... Mentos, Nån tysk choklad typ Lindl eller nått hette den... Chili sås och sånt fanns det också... och så det bästa Wingummi!!!

Vet itne vad jag ska ha diskmedel och tvätt medel till inte heller chilisås och sånn shit... men mamma får la testa på dom grejjjerna.... Jag komemr definitivt äta upp chokladen och wingummina snabbt iaf.... dom ska fan ingen pappa komma och ta.... haha..... han är bäst på sånt annars....

Hoppas det blir en rolig helg nu bara... vem vet vad som händer.... kanske stjärnorna... får la ta en titt på horoskopet sen... inte för att jag tror på sånn shit men alltid kul att läsa och se hur fel/rätt dom har dom där snubbarna som sitter där och försöker se hur mitt kärleksliv ser ut... ifs ingen lätt uppgift eftersom jag för närvarande inte har nått men då kan dom ju skriva att jag inte har det just nu ist för att hitta på massa skit haha.........


men emn ha det gott.... och akta er för spökena under sängen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback