...

Ja det är ju inte smidigt detta här... finns mycket att skriva men... var ska man börja... och orkar man skriva det som finns att skriva???

Det är ju rätt hemskt egentligen... ist för att träffa folk sitter man här och ser skojjig ut... men vad ger det??? inget.... en kunskap, jo visserligen men är kunskapen man får av datorn livsviktig, tror inte det... kunde ju träffa folk ist för att sitta här men... vem ska man träffa, drack kaffe med filip idag.. försökte hjälpa honom plugga.. men smidigt att plugga när hans bok är så otroligt tråkig... sen lurade han mig om att det var hockey på tv... så då åkte jag hem... och nu sitter jag här igen... livet framför datorn är onödigt med det är oundvikligt... varför ska man sluta upp med nått som är så skojj?? man kan göra så otroligt mycket... dessutom är det tio gånger smidigare att ta kontakt med folk... anser att jag borde sluta sitta vid datorn mindre... men då har jag inget att göra... och så måste jag bli av med alla punkter jag skriver. Det ser så fult ut, en ovana helt enkelt.

jaja har inget att skriva om och har jag det så orkar jag inte... <---- men titta nu igen! orka med sånt :P

jaja Hej hopp och ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback