Coolaste som...

Ja idag har jag sprungit runt på stan med filip skojjigt... så skojjigt att vi till slut satte oss och snackade på två motionscyklar inne på intersport... ja snackade och snackade... vi fulade oss... haha men det var la skojj... var faktsitk förvånad att han kunde hålla sig för skratt han... han brukar annars börja skratta efter ett tag.. även åt det tråkiga... men ja det komm litet flin efter en långstund men inte mer haha...

Ja ja men inhandlade två julklappar idag med... till mamma och till Madeleine... ja present kort blev det till bägge två... på olika saker... fast mamma ska ju få en till sak också.... sen åkte jag buss hem, där sov jag... och fille kollade på narnia som tydligen inte uppfyllde hans förväntningar...

men jaja... ska nog kolla på snatch nu med får se morsan tjötar om att jag sak gå och lägga mig... men orka första dan på jullovet.. och dessutom inte trött varför ska man då lägga sig?

Men men jag kommer inte på nått ämne att ta upp idag... har haft lite idetorka den senaste tiden vilket lett till att jag itne bloggat mycket... men men ska skärpa mig jag lovar!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback